divendres, 18 de setembre del 2009

PAC 1.1. Conclusions inicials de l'avaluació inicial.


En primer lloc, m’adono del poc bagatge cultural que tinc respecte a les TIC. Tots n’hem parlat i n’hem sentit a parlar molt però, realment : què en sabem? Espero que aquesta assignatura em serveixi per no reduir les TIC a “fer una activitat esporàdicament amb l’ordinador” i saber aprofitar-ne totes les avantatges que comporten. I, com no, les desavantatges per evitar-les.Alguns companys m’havien comentat que aquesta assignatura porta molta feina (i quina no?), però l’afronto amb il·lusió. El món de les TIC m’agrada, però com a mestre no em puc limitar al meu mètode d’assaig i error. Cal un bagatge teòric major.

Pel que fa a les activitats, ja tinc ganes de saber quines haurem de fer. Com he dit el tema m’interessa i, tot i les hores de dedicació que comporta, també suposa una satisfacció quan un observa els resultats